برزیل بهشتی برای همه

برزیل

برزیل بهشتی برای همه

برزیل پنجمین کشور وسیع جهان و سرزمین کارناوال‌های پر از شوق و شادی‌ست. طبیعت منحصر به فرد و آمازون پرشکوه و سواحل بی‌همتا، خوش طعم‌ترین قهوه‌ها،  اوج فوتبال ناب و ستاره‌های فراموش‌نشدنی از برزیل کشوری پر از جذابیت ساخته است. تنوع جاذبه‌های گردشگری برزیل به حدی زیاد است که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. گردشگرانی که تور برزیل را انتخاب می‌کنند راهی بهشتی رویایی می‌شوند. بهشتی شگفت‌انگیز که برای همه مهمانانش، بهترین‌ها را آماده کرده است. عاشقان طبیعت، علاقه‌مندان به تاریخ و بناهای کهن و موزه‌ها، دوست‌داران اقیانوس و سواحل بی‌مانند، کسانی که به دنبال کارناوال‌های شاد و پرجنب و جوش هستند و… همگی در سرزمین رویایی برزیل به آنچه می‌خواهند می‌رسند.

برزیل، متنوع، رنگارنگ و شاد

این بهشت گرمسیری بزرگ‌ترین تنوع زیستی جانداران را در بین تمامی کشورهای جهان دارا است. آمازون پرآب‌ترین رود جهان، بیشتر مسیر خود را در برزیل طی می‌کند و تنوع گیاهی شگفت‌انگیزی به این کشور بخشیده است. کشوری که 7400 کیلومتر از سواحل اقیانوس اطلس را در اختیار دارد این شانس را دارد که زیباترین سواحل دنیا را در اختیار مسافرانش قرار دهد. تاریخ غنی این کشور شاهد حضور ده‌هزار ساله بشر است و آثار زندگی طولانی مدت انسان در برزیل برای علاقه‌مندان به تاریخ جذاب و ارزشمند است.

نمی‌توان موسیقی و رقص را از زندگی مردم این کشور جدا کرد. همین خصوصیت باعث شده تا بهترین و بزرگ‌ترین کارناوال‌های جهان، خیابان‌های برزیل را به صحنه‌های پرشور رقص و آواز تبدیل کنند. فستیوال ریو معروف‌ترین و پرطرفدارترین کارناوال دنیا است که هر ساله در پایتخت کشور برزیل، ریودوژانیرو برگزار می‌شود.

برزیل بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین کشور آمریکای جنوبی است و در شرق این قاره پهناور قرار دارد که تقریبا نیمی از آن، خاک کشور برزیل به حساب می‌آید. این کشور دارای پنج نوع آب و هوا است و بخش بزرگی از برزیل دارای آب و هوای گرمسیری است. جنوب کشور دارای آب و هوایی معتدل است.

جاذبه‌های گردشگری برزیل

فستیوال ریو بزرگ‌ترین کارناوال دنیا

حضور در این فستیوال بی‌نظیر، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی است. کارناوالی که نزدیک به سه قرن از شروع آن می‌گذرد و نخستین دوره آن در سال 1723 برگزار شد. فستیوال ریو هر سال قبل از شروع دوره مذهبی چهل روزه برگزار می‌شود. شرکت در این فستیوال یعنی حضور در بین دومیلیون نفر که با شور و شوق خیابان‌های ریو را به تسخیر شادمانه خویش درآورده‌اند. بیش از 200 مدرسه سامبا در این فستیوال حاضر هستند.

ریودوژانیرو در این 4 تا 7 روز، رویایی از جنس موسیقی، رقص و پایکوبی را به مهمانان خود عرضه می‌کند. هیچ کارناوالی در دنیا توانایی رقابت با کارناوال ریو را ندارد. فستیوال ریو یکی از جاذبه‌های گردشگری برزیل است که طرفدارانش بیشتر از آنچه فکر می‌کنید هستند و کسانی که با تور لوکس به برزیل آمده‌اند به سرعت بلیط جایگاه‌های vip بسیار گران‌قیمت فستیوال ریو را می‌خرند.

تور ویژه برزیل

اسفندماه زمان معمول برگزاری فستیوال باشکوه ریو است. مکان اصلی برگزاری فستیوال در منطقه سمبودورومو است که با تاکسی، مترو یا اتوبوس‌های شاتل می‌توانید به‌ آنجا برسید. به مهمانی‌های خیابانی این فستیوال، بلوکو گفته می‌شود و اگر می‌خواهید یکی از بهترین بلوکوها را تجربه کنید، کوردائو دا بولا پرتا انتخاب مناسبی است. این بلوکو در مرکز شهر برگزار می‌شود و پذیرای بیش از یک میلیون تماشاچی است. در این بلوکو اجرای سنتی سامبا به نمایش گذاشته می‌شود. بلوکوهای معروف دیگر عبارتند از لبلون، ایپامنا و کوپاکابانا. پر سر و صداترین بلوکوی بزرگ را در سمبرو پیدا می‌کنید و در سانتا ترزا هم می‌توانید به مهمانی آرام‌ترین بلوکو بروید. امکان تجربه فستیوال بالماسکه هم در فستیوال ریو برایتان وجود دراد. شبی پرزرق و برق و پرشور با لباس‌های پر از تزئینات  خیره‌کننده و رنگارنگ که چشم‌ها را به سمت خود می‌کشند.

ساحل کوپاکابانا، زیباترین ساحل ریو و دنیا

خیلی‌ها این ساحل اقیانوس اطلس را زیباترین ساحل دنیا می‌دانند. به احتمال زیاد شما هم بعد از یک روز ماندن در این ساحل و تماشای غروب بی‌نظیر آفتاب و آغاز زندگی پر حنب‌وجوش شبانه کوپاباکانا به همین نتیجه برسید. جالب است بدانید که در دو انتهای این ساحل، دو قلعه زیبا قرار دارند که می‌توانید آن‌ها را نقطه شروع و پایان پیاده‌روی لذت‌بخش خود قرار دهید.

در این ساحل 4 کیلومتری تفریحات فوق‌العاده‌ای برای گردشگران وجود دارد که شما هم می‌توانید بر طبق سلیقه‌ خود آن‌ها را امتحان کنید. شنا و حمام آفتاب، فوتبال یا والیبال ساحلی بر روی ماسه‌ها، قایق‌سواری، قدم زدن در ساحل رویایی کوپاکابانا، استفاده از رستوران‌ها، مراکز خرید، کافه‌و هتل‌های پنج ستاره گوشه‌ای از جاذبه‌های ساحل کوپاکابانا در قسمت جنوبی شهر ریو هستند.

ساحل ایپانما

اگر به سمت جنوب شهر ریودوژانیرو بروید به یکی از زیباترین سواحل جهان به نام ایپانما می‌رسید. ایپانما شهرتش را به خاطر پلاژ ساحلی و تفریحات آبی بی‌نظیرش به دست آورده است. گستره دریا پیش رویتان رنگ زیبای آبی روشن دارد که پس از بارندگی‌های سنگین به رنگ سبز تیره تغییر می‌کند. تفریحات شبانه یکی دیگر از دلایل شهرت و محبوبیت این ساحل زیبا است.

در این منطقه آپارتمان‌ها، پاساژهای لوکس و رستوران‌های فوق‌العاده‌ای را خواهید دید که تجربه یک تور لوکس را برایتان به ارمغان می‌آورند.

برزیل - ریو

تندیس مسیح یکی از عجایب هفت‌گانه جدید جهان

تقریبا یک قرن است که مسیح با دستانی گشوده بر قله کوه کورکووادو ایستاده است. تندیس مسیح یکی از جاذبه‌های گردشگری برزیل است که برای بسیاری از مردم آشنا است. ارتفاع تندیسی که بر بالای کوه می‌بینید 6/39 متر است و در سال 1926 ساخته شده. پنجمین تندیس بزرگ جهان از بتن ساخته شده و پوشش سنگی روی آن با سنگ صابون انجام گرفته است. وزن این تندیس 625 تن است و فضای داخل این سازه 12 طبقه دارد که با پله به هم ارتباط دارند.

وقتی بزرگ‌ترین تندیس سبک آرت‌دکو را می‌بینید متوجه شکوه و زیبایی خارق‌العاده این نماد شهر ریودوژانیرو خواهید شد. برای دیدن تندیس مسیح باید به سمت جنگل ملی تیجاکالا و کوه کورکووادو بروید. در سالیان اخیر برای دسترسی راحت‌تر گردشگران، آسانسور و پله‌برقی هم ساخته شده و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها یا پیاده‌روی به تندیس مسیح برسید.

پارک فلامنگو

به سمت خلیج زیبای گوانابارا که بروید به پارک فلامنگو می‌رسید. پارکی که می‌بینید بیش از نیم قرن پیش و با مساحتی حدود 120 هکتار ساخته شده است. اینجا بزرگ‌ترین پارک ریودوژانیرو است. تعدادی از جاذبه‌های گردشگری برزیل مثل یادمان کشته‌شدگان جنگ جهانی دوم، موزه‌های کارمن میراندا و هنرهای مدرن ریو و تندیس‌های یادبودی به سبک مدرن را در این پارک خواهید یافت.

پارکی که حدود 170 هزار درخت از 300 گونه مختلف را در خود دارد قابلیت بالایی برای فعالیت‌های ورزشی دارد. زمین‌ها و سالن‌های متنوع ورزشی هم در این مکان به چشم شما می‌خورند. ماراتن‌های شهری از این پارک شروع می‌شوند و خط پایان این مسابقات هم در این پارک قرار دارد. شاید نام تور دوچرخه‌سواری ریو را شنیده باشید. بخش اصلی این مسابقه هم در اینجا برگزار می‌شود.

موزه ملی برزیل گنجینه‌ای ارزشمند

حتما بازدید از این مکان فوق‌العاده برایتان جذاب خواهد بود، مخصوصا وقتی بدانید این موزه یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های قاره آمریکا در زمینه تاریخ طبیعی و انسان‌شناسی است. این موزه قدیمی‌ترین موسسه علمی برزیل است و در پارک کوئینتا دا بوآ ویستا قرار گرفته است. وقتی به این پارک رسیدید راهی کاخ سنت کریستوفر شوید تا از مجموعه عظیمی که بیش از بیست میلیون قطعه را در خود جای داده است بازدید کنید.

این مجموعه طیف گسترده و وسیعی را در مقابل شما قرار می‌دهد و در نوع خود موزه‌ای منحصر به فرد به حساب می‌آید. این موزه برای شما امکان تجربه‌ فوق‌العاده‌ای را به وجود می‌آورد که انتظارش را نداشتید. زمانی که در تور برزیل هستید با رفتن به این موزه می‌توانید دیدنی‌های نقاط دیگر جهان را هم تماشا کنید. از آثار باستانی مصر، یونان و روم گرفته تا قدیمی‌ترین فسیل کشف شده بشری که به آن لوزیا می‌گویند. حیوانات و حشرات کوچک تا اسکلت دایناسور، آثار به جا مانده از تمدن‌های بومی منطقه، شهاب سنگ و بسیاری اشیا باارزش دیگر موجود در این موزه شما را به حیرت می‌اندازند.

مجسمه مسیح برزیل

کلیسای جامع سن‌ سباستیان، کلیسای خاص و دیدنی

معماری این کلیسا به شکلی است که اگر آن را نشناسید بعید است حدس بزنید که این ساختمان یک کلیسا است، آن هم کلیسای جامع کاتولیک ریودوژانیرو. این بنای مخروطی شکل که مانند هرم ساخته شده است با الهام از بناهای مخروطی شکل قوم مایا ساخته شده. شیشه‌های رنگارنگ زیبا تا بالای مخروط امتداد پیدا کرده‌اند. این کلیسا بنای یادبودی برای قدیس شهید مسیحی، سن سباستیان است.

وقتی در داخل کلیسا هستید و به بالا نگاه می‌کنید 4 ردیف  شیشه‌ رنگی را که تا بالاترین نقطه ادامه یافته‌اند می‌بینید. سقف کلیسا نورگیری به شکل صلیب یونانی است. پنجره‌ها و نورگیر باعث می‌شوند کلیسا در روز از نور طبیعی استفاده کند. عبور نور خورشید در این کلیسا حالتی رازآمیز ایجاد می‌کند. اگر تمایل به بازدید از موزه هنرهای دینی دارید سری به زیرزمین کلیسا بزنید تا از آثار هنری ارزشمندی مثل نقاشی‌های دیواری و مجسمه‌های مختلف بازدید کنید.

برزیل، مقصدی جذاب

برزیل دوست داشتنی همیشه برای گردشگران مقصدی جذاب و فراموش‌نشدنی است. جاذبه‌های گردشگری برزیل آن‌قدر متنوع و گسترده است که هر سلیقه‌ای را به سمت خود جذب می‌کند. کشوری سرشار از زیبایی‌های طبیعی، جنگل‌های شگفت‌انگیز آمازون، سواحل زیبا، آثار تاریخی و موزه‌هایی با دیدنی‌های خیره‌کننده، کارناوال‌هایی رقص پرشور سامبا و …

برزیل یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگران از سراسر دنیا است و هر ساله میلیون‌ها گردشگر راهی این کشور می‌شوند. تور برزیل و تور لوکس برزیل هوادران زیادی دارد، مثل علاقه‌مندان پرشمار ستاره‌های فوتبال این کشور.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

برای دریافت آخرین اطلاعات تور برزیل با ما تماس بگیرید.